###
Misją pozycjonowania jak również innych działań marketingowych jest dotarcie z własną ofertą do nowych nabywców. A zatem czy pozycjonowanie spełnia swoje zadanie, tak jak przykładowo. reklama telewizyjna czy także radiowa – oczywiście, że tak. Pozycjonowanie posiada szereg zalet a dotarcie do nowych nabywców to wyłącznie jedna z nich. Ale w jaki sposób możemy dzięki pozycjonowaniu zwiększyć liczbę naszych kontrahentów. Rozwiązania są dwa.
Pozycjonowanie spersonalizowanej strony internetowej. No jest prawdopodobnie to w większości wypadków wybierany rodzaj pozycjonowania stron w który inwestuje już całkowicie znaczna rzesza dużych a wręcz małych firm. Dla niedużych firm jest to o tyle dobre, że pozycjonowanie jest tanie dzięki czemu nie powinniśmy narażać się na wielką dziurę w budżecie.
Drugim sposobem jest pozycjonowanie pozytywnych opinii o mojej firmie w sieci. To, że użytkownik trafi na naszą stronę nie zapewnia nam, że ten klient zakupi nasz produkt. Czy także skorzysta z naszej oferty. Pozycjonowanie opinii czy tak zwany SEO PR umożliwia niezdecydowanym użytkownikom upewnić się co do rzetelności naszego przedsiębiorstwa. Jak to dział. Klient początkowa trafia na naszą stronę – nie może się zdecydować lub także boi się, że dana firma jest nierzetelna. Postanawia więc odkryć opinie w sieci na dany temat. Jako, że pozycjonowanie pozytywnych opinii zagwarantuje nam przychylność klienta. Mamy zwiększone szanse, że zdecyduje się na wybór naszego produktu.
Wybór adekwatnej firmy zajmującej się pozycjonowaniem jest trudną decyzja ponieważ podjęcie działań przez firmę z zewnątrz wiąże się z podjęciem wyborów o zawarciu umowy – warto dobrze przejżeć oferowane usługi SEO. W dużej liczbie przypadków jest to jeden rok a niekiedy dosłownie 3 dla tego powinniśmy odpowiednie analizować opinie o danej firmie jak i sprawdzić ich podejście do samego klienta. Wyszukiwania odpowiedniej firmy tak jak i każdego produktu powinniśmy rozpocząć od odpowiedzenia naszych znajomych i skorzystaniu z ich rad. Jednak nie trzeba im ślepo ufać wielu ludzi ma możliwość nie zdawać sobie sprawy, że słowa zaproponowane przez agencje SEO są nieefektywne dla tego jeśli to możliwe musisz przeprowadzić szczegółową analizę takich słów kluczowych. To w tej chwili po samych tyko słowach zasadniczych możemy wykluczyć firmy, które pozycjonowanie świadczą w nieodpowiedni sposób. Jak tego dokonać?
Na początek warto przyjrzeć się bliżej liczbie wyszukiwań generowanych przez dane słowa kluczowe. Następnie należy sprawdzić jakie progi stosuje dane firma. Powinieneś zwrócić na to wyjątkową uwagę ponieważ wiele firm stosuje niskie progi przez co będziecie zmuszeni zapłacić podobne kwoty za pozycje TOP 10 jak również TOP 1 przy czym liczba użytkowników odwiedzających waszą stronę będzie znaczącą niższa.