Pozycjonowanie a nowi klienci

###

Zadaniem pozycjonowania jak i innych działań marketingowych jest dotarcie z własną ofertą do nowych nabywców. A więc czy pozycjonowanie spełnia swoje zadanie, tak jak przykładowo. reklama telewizyjna czy też radiowa – oczywiście, że tak. Pozycjonowanie ma szereg zalet a dotarcie do nowych nabywców to tylko jedna z nich. Niemniej jednak w jaki sposób możemy dzięki pozycjonowaniu zwiększyć liczbę naszych kontrahentów. Rozwiązania są dwa.

Pozycjonowanie własnej strony internetowej. No jest chyba to w większości wypadków wybierany rodzaj pozycjonowania stron w który inwestuje już w całości dość duża rzesza dużych a wręcz niewielkich firm. Dla niedużych firm jest to o tyle dobre, że pozycjonowanie jest tanie dzięki czemu nie powinniśmy narażać się na wielką dziurę w budżecie.

Drugim sposobem jest pozycjonowanie pozytywnych opinii o mojej firmie w sieci. To, że użytkownik trafi na naszą stronę nie zapewnia nam, że ten klient zakupi nasz produkt. Czy również skorzysta z naszej oferty. Pozycjonowanie opinii czy tak zwany SEO PR pozwala niezdecydowanym użytkownikom upewnić się co do rzetelności naszego przedsiębiorstwa. Jak to dział. Klient początkowa trafia na naszą stronę – nie może się zdecydować lub także boi się, że dana firma jest nierzetelna. Postanawia więc odkryć opinie w sieci na określony zagadnienie. Jako, że pozycjonowanie pozytywnych opinii zagwarantuje nam przychylność klienta. Mamy zwiększone szanse, że zdecyduje się na wybór naszego produktu.

Wybór stosownej firmy zajmującej się pozycjonowaniem jest trudną decyzja ponieważ podjęcie działań przez firmę z zewnątrz wiąże się z podjęciem decyzji o zawarciu umowy – warto dobrze przejżeć oferowane usługi SEO. W wielu wypadkach jest to jeden rok a niekiedy wręcz 3 dla tego powinnaś odpowiednie przeanalizować opinie o danej firmie jak i sprawdzić ich podejście do samego klienta. Szukania adekwatnej firmy tak jak i każdego produktu musisz rozpocząć od odpowiedzenia naszych znajomych i skorzystaniu z ich rad. Jednak nie należy im ślepo ufać wiele osób może nie zdawać sobie sprawy, że słowa zaproponowane przez agencje SEO są nieefektywne dla tego jeżeli to możliwe powinieneś przeprowadzić staranną analizę takich słów kluczowych. To w tym momencie po samych tyko słowach podstawowych możemy wykluczyć firmy, które pozycjonowanie świadczą w nieodpowiedni metodę. Jak tego dokonać?

Na starcie warto przyjrzeć się bliżej liczbie wyszukiwań generowanych przez dane słowa kluczowe. Następnie należy sprawdzić jakie progi stosuje dane firma. Powinnaś zwrócić na to szczególną uwagę ponieważ kilka firm używa niskie progi przez co będziecie zmuszeni zapłacić podobne kwoty za pozycje TOP 10 jak również TOP 1 przy czym liczba użytkowników odwiedzających waszą stronę będzie znaczącą niższa.