Opłacalność posiadania bloga z artykułami

Właściwie każdy pozycjoner doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jaki sposób ważne jest posiadanie cennych i wartościowych linków kierujących do pozycjonowanej strony www. Dylematem jest jednakże ich zdobycie, ponieważ pomimo niepoliczalnej przestrzeni internetowej okazuje się, że tak faktycznie miejsc wartościowych jest bardzo mało. Dlatego również pozycjonerzy poszukują alternatywnych stron www o wysokim PR i TR, cieszących się zaufaniem robotów Google – a takimi stronami są między innymi blogi.

W zależności od swojego wykorzystywania może to być tematyczny blog z artykułami, akceptujący wyłącznie teksty w dokładnie sprecyzowanej tematyce (albo pochodnej) lub blog wielotematyczny, przyjmujący artykuły z praktycznie każdej dziedziny. Zdobywane w ten sposób linki cechują się w ogromnej liczbie przypadków wysoką siłą seo i mają duży wpływ na pozycjonowaną stronę. Szczególnie gdy zawierają anchor z jakimś niszowym słowem priorytetowym częstokroć okazuje się, że do wypromowania strony na taką frazę wystarczy zaledwie kilka linków z mocno podlinkowanych blogów. Nic więc dziwnego, że w obecnych czasach, gdy Google coraz większą rolę przykłada do jakości treści zawartych na wortalach, specjalistyczny blog z artykułami okazuje się bajecznie cennym źródłem takich linków. Dla pozycjonera jest to gwarancja, że uzyskane w ten metodę linki przekażą swoją siłę pozycjonowanej stronie www umacniając ją na wysokich pozycjach. Dla posiadacza bloga z kolei pewność, że blog będzie stale odwiedzany przez nowych użytkowników, a co za tym idzie – wzrasta szansa na większe zarobki np. z reklam.

Więcej informacji znajdziesz: link.